piątek, 2 stycznia 2015

New Year's provisions

Jest Nowy Rok,  co za tym idzie pusta karta i nowe reguły. Aby ten rok był jeszcze lepszy, każdy... znaczy.. większa część ludzi na całym świecie robi listę swoich noworocznych postanowień. Nie zawsze udaje nam się osiągnąć wszystko co tam napiszemy, ale niewielki ... zależy.. czasem nawet wielki procent z tego co postanowiliśmy na początku. Im wyższy cel sobie postawimy tym większy procent  zdobędziemy. Ja mogę pochwalić się tym, że jestem jedną z tych szczęśliwych osób, którym udało się wejść na ten wyższy szczebel i zdobyłam ten wyższy procent spełnionych postanowień w 2014r. Niektórzy uważają, że lista noworocznych postanowień jest całkiem zbędna, ponieważ po dłuższym czasie całkiem o niej zapominamy i cała wcześniejsza praca idzie na marne. Moim zdaniem mówią tak tylko te osoby, które są mało zdeterminowane do pracy nad sobą i rzeczywiście po po pewnym czasie nic nie wychodzi z wcześniejszych starań. Te osoby, które gotowe są więcej poświęcić, w następnym roku będą mogły pochwalić się sporą listą odznaczonych na zielono celów.



Postanowiłam napisać wam moją listę celów na ten rok, a pod koniec roku wyspowiadać się z nich ;)

1) Zerwanie "toksycznych" znajomości - niektóre znajomości, które zamiast wnosić kolory do naszego życia, całkiem je zabierają powinniśmy zakończyć, ja z niektórymi bardzo długo zwlekałam, ale teraz postanowiłam je raz na zawsze wykreślić

2) Poprawienie ocen (chociaż nie są aż takie złe) ;) - na półrocze nie miałam najgorszych ocen, ale bywało lepiej.. w drugim półroczu muszę się bardziej postarać...bo wiecie koniec roku, te sprawy :D

3) Spełnienie się w blogowaniu - wcześniej prowadziłam już bloga, ale byłam wtedy młodsza i nie za bardzo mi to wychodziło, od dawna ciągnęło mnie do tego i wreszcie spełniłam swoje marzenie o blogu, a teraz zostało mi pisać i czekać czy się uda

4) Większy optymizm - w tamtym roku do (prawie) wszystkich spraw podchodziłam z pesymizmem, postanowiłam odnaleźć w sobie tą iskierkę nadziei, radości, ale oczywiście nadal pozostanę realistką

5) Zdrowszy tryb życia - w haśle "zdrowszy tryb życia" nie chodzi mi o jakieś rygorystyczne diety i pilnowanie się na każdym kroku, tylko o częstsze uprawianie sportu, jedzenie większej ilości warzyw i owoców i ograniczenie słodyczy, nie chodzi mi tu o jakieś odchudzanie (chociaż tak na marginesie też by się trochę przydało), ale o zdrowie

6) Czytanie większej ilości książek - w ubiegłym roku przeczytałam pięć książek, co uważam za  małą liczbę i w tym roku postanowiłam przeczytać co najmniej 15 książek

7) Być sobą - w tamtym roku bardziej zwracałam uwagę na to co powiedzą inni, przez co nie robiłam rzeczy, na których najbardziej mi zleżało, czasem próbowałam być kimś kim tak naprawdę nie jestem, teraz staram się mniej tym przejmować, ponieważ nikt nie przeżyje życia za ciebie, jest ono twoje i musisz przeżyć je na swój sposób tak, aby podobało się tobie nie innym ludziom, ci co cię hejtują nie robią nic pożytecznego, tylko siedzą i piszą chamskie komentarze na blogach, czy kanałach

8) Uwieczniać miłe chwile - w ubiegłym roku zdarzyło się wiele, było mnóstwo wycieczek, wyjazdów, ale niestety mam mało zdjęć z przeżytych wspaniale chwil, w 2015 postanowiłam robić dużo zdjęć i co jakiś czas wywoływać je i wkładać do albumu, dzięki czemu będę mieć pamiątki, tak naprawdę na całe życie

9) Zacząć oszczędzać - prawie zawsze gdy dostaje pieniądze, zaraz idę do sklepu i wydaje je na głupoty, od teraz gdy dostanę pieniądze będę zbierać na jakieś droższe, potrzebne rzeczy

10) Nie odkładać rzeczy na ostatnią chwile - czy tylko ja mam tak, że jak przychodzę ze szkoły lekcje zostawiam na ostatnią chwilę,  potem dziwie się, że w nerwach, pośpiechu nie umiem jej zrobić, gdy mam mało czasu, albo zrobię ją na odwal się, albo nie zrobię wcale, a w szkole okaże się, że wykorzystałam już wszystkie nieprzygotowania i kolejna jedynka gwarantowana! postanowiłam, że gdy wrócę ze szkoły od razu zrobię wszystkie obowiązki,  potem będę mieć czas na przyjemności


To byłoby na tyle moich postanowień. A ty masz może jakieś postanowienia? Jeśli tak napisz na dole może mnie czymś zainspirujesz? Dziękuje za każdy komentarz!

BUZIAKI :*** Julka



1 komentarz:

  1. Fajne postanowienia. Też mam troszkę.

    A poza tym. Zostałaś nominowana do LBA. Wszystko tutaj: http://zaczarowany-swiat-zuzi.blogspot.com/2015/01/lba-2-i-3.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy pozytywny i negatywny komentarz :**
Nie toleruje chamskich komentarzy!
Nie spamuj tutaj linkiem bo bloga! Jest na to specjalnie przeznaczona na to strona SPAM