niedziela, 18 stycznia 2015

Piosenki, cytaty

Heiii! Dosyć dawno nie dodawałam posta z powodu braku czasu, ale że leże teraz chora w łóżku postanowiłam dodać troche luźniejszego posta o wszystkim i o niczym. Więc te ostatnie dni o dziwo przebiegły szybko, wesoło i bez szwanku. Częste spotkania z koleżankami, nie złe oceny (pomijając jedynkę z fizyki) i brak chorób. Jednak była to tylko cisza przed burzą. Dzisiejszy dzień nie zalicza się do tych udanych. Spędziłam go sama w domu w łóżku i zanosi się na to, że w niedługiej przyszłości takich dni będzie o wiele więcej.
Nudząc się w domu musiałam czymś się zająć, więc większość czasu zajęło mi słuchanie muzyki. Postanowiłam podzielić się z wami krótką listą moich ulubionych piosenek.

1. Passenger - Let Her Go
2. K2 - 1 moment ft. Buka
3. Meghan Trainor - All About That Bass
4. Vance Joy - Riptide
5. Jason Derulo  - Wiggle
6. Kesha - Last Goodbye
7. LemON - Nice
8. One Direction - Strong
9. One Direction - Happily
10. Hozier - Take Me To Church

W tamtym toku czytałam książkę Demi Lovato 'Bądź swoją siłą' i postanowiłam wybrać z niej kilka ulubionych cytatów, które mnie bardzo inspirowały. Możecie znaleźć je na dole.

- W głowie masz rozum, a na nogach buty. Możesz ruszyć w stronę, którą sam wybierzesz ~ Dr. Seuss

- Najczęstszym sposobem, w jaki ludzie rezygnują ze swojej siły, jest myślenie, że w ogóle jej nie mają ~ Alice Walker

- Martwienie się nie odejmuje nam smutków jutro; odejmuje nam siły dziś ~ Corrie Ten Boom

- Niedoskonałość jest pięknem, szaleństwo genialnością i lepiej całkiem się zbłaźnić niż wszystkich zanudzić ~ Marilyn Monroe

- Nic nie jest IMPOSSIBLE (niemożliwe). Samoto słowo to przecież I'M POSSIBLE ~ Audrey Hepburn

- Tylko ci, którzy ryzykują pójście za daleko , dowiadują się, jak daleko można pójść ~ T.S. Eliot

Wymieniłabym wszystkie cytaty z tej książki bo wszystkie są piękne i na swój sposób pouczające, ale i tak chyba się za bardzo rozpisałam. Jeśli nie czytałeś jeszcze tej książki to naprawdę polecam.

Do napisania w kolejnym poście, który powinien pojawić się za około tydzień.

Zapraszam do obseswowania i komentowania.

Każdy nawet najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

1 komentarz:

  1. "Take me to church" Hoziera męczę już od kilku miesięcy :D Uwielbiam tę piosenkę. Zaczęłam słuchać innych jego utworów i są godne polecenia ("Work song", "Angel of small death & codeine scene", "Someone New").

    Ala xx
    alicetheladybird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy pozytywny i negatywny komentarz :**
Nie toleruje chamskich komentarzy!
Nie spamuj tutaj linkiem bo bloga! Jest na to specjalnie przeznaczona na to strona SPAM